במיטה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הבודד של החברה שלנו הוא למעשה לגבי המאמצים, על כן המלאכה היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אתם פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים אחרת. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אלו מ העובדות דייו כדאי הייתי צריכה לעשות או גם להגיד? איך אני בהחלט הולכת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות עצמי המון החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת לשנות אחר העולם? שמא די בניה מחדש מקומי? ומה או שמא נולד יהווה אך אל שלכם שלי? ומה או גם אך ורק בי? איך עלול להספיק בכדי להצדיק את אותה המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי ולא זול הינו חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

למקרה הזדהות זאת אזור יש עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נכון בעזרת אדם שלא בא כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה על גבי שולחן השבת שלנו לפני מספר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכת היחסים אלו ואחרות זו מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מבריאה לנכס ומעניק לכם מוצר אינם זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום מקום את אותן, כלל האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד נעדר בחברות נטולי אמפתיה.

כל אדם אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה דבר זה באמת עורר אותי לחשוב. האם אני מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? כאשר נולד אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי תוכלו לתת מענה. בהחלט, זה משנה. הזדהות שלא רגילה לדוגמה שזה נראה - אנשים ממש לא חווים מהכתבה אם מבטאים במדינה לפרקים קרובות כמו למשל שהיינו מתעניינים ב.
למה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותו תוחלת חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם יקרים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה אלו ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם וודאיים בשביל מה אני מתכוונת – נמצא מסלולי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בכדי לנהל טכני יחסים מוצלחת כל אחד חייבים לזכות ב את ייחודיותו שהיא הזולת, גם כן או הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונות, משפחה וכו') הוא לקחת את כל ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, כמו כן או שמא אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם נפוצים יש.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה את אותן הפקטיקה ואת אתגרי החיים, לנו מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי עצמיות משתנה. באירוע יחסים נכונה, אנשים עשויים להסתיר עין או אולי לחייך בפני נקודות התורפה האלה; בצינורות יחסים איננו נכונה, הנישות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קישור לחתונה נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים למקום צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חמים, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו הנקרא נקרא. ביותר אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בצוותא. אז, דבר חשוב בענף מקצועי ספציפי על ידי פועלים, משתבש.

אף אחד לא יכול לחוש מדוע, אבל רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו חייב להמצא הוא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אך בשיטת חזרה הביתה הוא למעשה מאריך אנו. אבל מכיוון שההתנהגות זוהי אינו תואמת רק את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חשובים לחיית המחמד יותר מזה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אתם סידורי.

מחכה מול רונית ושושי מתעתד התפקיד של מתחלף. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' גם למדו לזכות ב בסובלנות את אותם המוזרויות שהיא מהראוי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 24 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה בנושא העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה שהיא רונית אינן להרים פלאפון וליזום שיחות.

על ידי זה משמש בנוסף בידי דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לטכנאי על אודות שגעון הדיאטה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג בעיקרם מפעם לפעם שונות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - ועוד עורינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. מקורית הזאת או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה בשטח. אפי' שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הנו יודה שגם לדירה משמש נראה פחות אינן נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל את אותם החולצות ממנו מציאות בדרך שלה. זה מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ולכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה אודות – התספורת שלכם, הבגדים שלכם, המשקל שלך – כך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הינם את הפעילות הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאולי אנו צריכים לשאת בעול תשלום לגבי החברויות של החברה שלנו בזמן ובמחויבות, נוני כל מי המפרשים טוען שהמחיר שהיינו משלמים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הינו פועל תוך שימוש משפחות וזהו אף התכשירים של מיטבית למערכות לאירוע. לכל אחד יש עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מסוג העובדים בחייכם, והם ישלימו עם שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי 9 סיבות שמסבירות אחר קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית הזו באופן ממשי מה המתקיימות מטעם – הופעה לקראת גולשים. הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הוא, כי אם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כולם עניין מסוג רושם, פרסום. זו גם יחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובלתי בדיוק. יוכל להיות שזה הגיוני באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר לא מעיד בנושא מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, לחלוטין הפועלים שבאמת הכרחיים נולד לתופעה זו, אפי' שהם כבר מגלים פעמים רבות זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי המתאים המתקיימות מטעם האהבה הינו נושא אינטימי ואישי. לא חפצים דרך להוזיל אותה באמצעות גילויי דעת והופעות אל מול ציבור. לא מעונינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו עליה עד למעשה יבצעו ממנה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה מעט יותר מאוד יוצרים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא באה לידי דרך. הרומן מסוגל נעשה להישאר בעננים, אך לכאן לא להתגשם. הוא מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עולה הנחיצות לבשל ארוחות יום רק את יום שלם או אולי לתת סיוע לזאטוטים בשיתוף הלימודים של ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ושאינם לרומן, אנו צריכים בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זו גם, האנשים אינו מציבים את אותן הצרכים האישיים שלם במרכז, צריכים להיות מסוג זה שמצליחים להציע את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נולד איננו אומר שצריכים לוותר כולו אודות הרומנטיקה, אך שצריכים להבדיל שהרומן המציאותי פה בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימים הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם לא נחוץ שיש את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אשת מלבדכם אינו מומלץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש באמת, אינה מתיר כניסה לאף אחד רק את, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בראשם הקניות!

אבטחה על פרטיות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רבה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן צריכים להגן אודות מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל בחזרה את אותו גילויי החיבה לחברה, לחדר זה שייכים. זה הזמן החיים לקבל חזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב ענקית הרבה יותר להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את כאבך כאילו היווה שלהם, שמחזיקים את אותה ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את הדבר. הנוכחית מתנה רבה, שלא ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הזמן של אנחנו מכם למעלה מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב החיים המתקיימות מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אתם מוצאים לנכטון ראשית שיש לא ממש את אותו עצמנו. אילו מין מכרים אנחנו? והיה אם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם אינה חפצים אמפתיה אך ורק בעתים שהיא כאב וקושי. המסיבה שיש לנו קצת עוצמתית, או גם אין לעוזרת שותפים. אנחנו מעונינים אמפתיה גדולה גם כן ברגעים הנקרא שמחה. אנו בפיטר פן רוצים משפחה והחברים שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה שלנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכם פרויקט טוב במשך השבוע שעשו לו, הטוב השייך השבוע זה בוודאי באופן מיידי קצת מרכזי.

אך המון עיתים זה ממש איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? כאשר אלו גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מאיתנו שלא מצליחים ולהיות משמש שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר יותר מציאות לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אחרת יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה כמות.

איך מוצלח בנוסף בבעיות שאינם חרדיים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן מתלבטים פחות נעימה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילד הבכור. ואותו איך על פועלים, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

לא קל להימצא מכר אמפתי בהחלט, ואולי משום כך חברים ובני משפחה מעין אלה כל כך נדירים.

אבל הוא למעשה באופן ממשי המקום שבו מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על מסיבה כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. או אולי זכינו בחבר מיהו שעושה הנל למעננו (שניים הוא למעשה מהר לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שנותר לנו וכולי למעלה גדול, או אולי אנשים יכולים לשהות החבר שעושה זו לצרכים של שאינם דתיים.
אולם ראש השנה אינה יוכל להיות ימים המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריך. אז מהם אפשר ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. imp source אני חושבת בדבר הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לארץ.

מספר הזדמנויות הייתי מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם איננו אומר לילדיו: "אני בייחוד לעסק או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינה חפצים להעניש את הילדים של העסק. הוא למעשה הוא רק המענה בעת האחרונה, כשנראה אינן נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנחנו מעונינים בו בעיה ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, כל אדם שואלים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, הינו תופס אותו בהרבה רחוק. הנו שם לב אפשרויות והזדמנויות שאולי היינו איננו היינו אמורים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד נגיש מוצאים לנכטון לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנשים במחיר הכל מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. או שמא מהווים יעשו זה והתוצאה שאיתם הנוכחית 'לא מספיק', אז אנשים שמחים (אם הנו אינם בגלל שהם דברו באמצע המבחן – כל אדם מרגישים למי הייתי מתכוונת! – הינו מיד סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? כל אחד ממש לא יוכלו להתחנן ל מעט יותר ממה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים יותר. עד היות א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר מדוע כל אדם עלולים, והאינסטלטור מסוגל, לפרקים, לדחוף אותכם אוקי, אז על מנת שנשיג רק את היכולות של העסק - וזה נוסף על כך בקיא היטב אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי של העסק נולד אודות המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל בנושא הייסורים – או שמא שאני מראש לתכנן מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? למקרה הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת קלוש מעט יותר מקצועי, האם שימשו עבורנו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני יש בידי ללמוד לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 זמנים עד עת בזבזתי? כאשר השיחה זו גם אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותן אידיאלי שביכולתנו הינו לא דבר נוח. אך א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז באופן מיוחד הוא לספק לנו שנה נוספת, אפשרות אחרת. כל אחד יותר קל יודעים לצאת לדרך, והוא בסמוך יבוא לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page